mandag 2. januar 2012

Global Chick











NIBs utfordring Januar er 'Global Chick'

Her er mitt bidrag...


Kanskje litt sånn- 1001 natt møter nordisk eventyr...


Handler altid noe når jeg er på reise.

Mine siste reiser var Marocco og Svalbard

Kanskje det påvirket mitt bidrag.



Har hengt drivved over sengen,

festet blondegardiner for himmelseng/lun effekt.

Lykt for stemningen.

Sengen er fyllt med store puter og myke pledd

Så man får lyst krype oppi.

To kaffekopper står klare på puffen/bordet.

'Tøflene' like ved


På hyllen ved siden av står et hvitt hjortehode
(kjøpt i Thailand, -skulle man ikke tru).


Her koser jeg meg ihvertfal, 

og kan sitte drømme om nye reisemål :)



Klem fra Suzi


13 kommentarer:

  1. Kjempe koselig :) Dette likte jeg veldig godt.
    Klem

    SvarSlett
  2. Dette likte jeg veldig godt!-Heier på deg!vil følge deg videre også!
    Linn

    SvarSlett
  3. Tar gjerne et glass mintete der, lekre detaljer!
    Lykke til!

    SvarSlett
  4. Tusen takk, så koselig at dere også synes det er fint!
    Velkommen som følger hos meg Linn,håper du vil trives :)

    Klem Suzi

    SvarSlett
  5. så nydelig! der inni kunne jeg bod altså! hehe

    SvarSlett
  6. Skikkelig eksotisk. Kjempefint! Selv valgte jeg et italiensk svar på utfordringen :)

    SvarSlett
  7. Hei igjen=) jeg tenkte jeg skulle bare si som en liten oppfølger til kommentaren min over at det var det første jeg tenkte da jeg så bildet hehe =) utrolig flott og romantisk atmosfære! Tusen takk for kommentar hos meg også=) Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  8. Knallfint!

    Gleder meg til å følge bloggen din videre

    Klem
    Lottemora

    SvarSlett
  9. Tuuusen takk! -og velkommen til meg Lottemora:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen :)